Koľko poznáte reklám, ktoré sú bez textu? Azda len určité fázy teasingových kampaní – reklám na pokračovanie. V nich môže byť na začiatku nič nehovoriaci obrázok, ktorý je v ďalšom pokračovaní doplnený sloganom.

Každá firma a každý výrobok majú svoj názov, čo znamená, že zvyčajne tento názov je súčasťou loga konkrétnej značky. Texty, či už v písanej podobe alebo v podobe hovorených slov, pokladám za základ reklamnej komunikácie.

Nie je pre mňa dôležité, aby som vyzeral „odborne“. Preto ani nie je mojou ambíciou poučovať Vás, ako má správny reklamný text vyzerať – jedine, že by ste o takú prednášku či konzultáciu mali záujem 🙂

Sledujem jediný cieľ: aby ste zarobili na predaji Vašich produktov a služieb a objednali si moje zručnosti aj pri budúcej kampani.

 

Texty na web

Názvy domén

Názvy firiem

Názvy výrobkov

Texty e-bookov

Scenáre videí

Titulky a slogany

Reklamné listy

Scenáre volaní

Texty e-mailov

Príhovory – reč

Ghostwriting