Súčasťou firemnej marketingovej komunikácie je aj budovanie vzťahov s verejnosťou (PR). Nejde len o články do časopisov, môže ísť aj o priame príhovory na firemných večierkoch, či výročných oslavách.

 

Aké sú výhody, keď Vám príhovor pripraví copywriter?

  • Reklamný textár má odstup a nadhľad. Vie sa tak zamerať na cieľ Vášho vystúpenia.
  • Dokáže spracovať dobre aj tému, ktorá je Vám osobne nepríjemná.
  • Vie obohatiť Váš prejav o fakty, ktoré si dohľadá.
  • Pripraví prejav rýchlejšie – ušetrí Vám čas.

 

Nemusíte mať obavy z toho, že prejav budete čítať z papiera. Je len málo ľudí, ktorí dokážu zdolať trému pri vystúpeniach pred širším publikom a držať si pritom niť zmysluplných myšlienok.

Práve naopak. Bude jasné, že na prejav ste sa pripravili a dali mu primeranú dôležitosť. Publikum rozhodne ocení, ak Vaša reč bude pútavá, konkrétna a možno aj s dávkou humoru.

 

 

Pri osobnom stretnutí Vám radi zodpovieme otázky k príhovoru, na ktorý sa chystáte.