Pri vzniku televízie boli prognózy, že rádio zanikne. Pri vzniku e-kníh sa myslelo, že knižnice vymiznú. Rovnako tak, použitie e-mailov nijako neznížilo dôležitosť používania aj klasických reklamných listov.

 

Kedy je klasická reklamná zásielka najlepším riešením?

  • Pri oslovení starších ľudí – nie všetci sa chcú prispôsobiť technológiám.
  • Keď je treba poslať originálne dokumenty, napríklad vernostné karty.
  • Keď chcete zvýšiť hodnotu oslovenia, napríklad pri zaslaní darčeku.
  • Ak chcete pôsobiť okrem zraku aj na hmat, čuch, chuť alebo sluch.

 

Aká je úloha reklamného listu?

Reklamný list v zásielke uvádza celý obsah zásielky. Titulok na liste ladí s titulkom na obálke. Spoločným cieľom oboch je „potiahnuť pozornosť a zvedavosť“ adresáta tam, kam chcete. Aby zásielku otvoril a mal dôvod a chuť ju čítať. Výzva k akcii presne povie adresátovi, čo Vy, ako odosielateľ, od neho chcete.

 

Pri osobnom stretnutí Vám rád odpoviem na otázky ku reklamným listom, na ktorých som robil.