To, čo podporujem a reálne má prínos aj pre Váš biznis, je komunikovať e-mailom s Vašimi zákazníkmi. Som nepriateľom rozposielania nevyžiadaných e-mailov.

 

E-mail marketing ako trend on-line marketingu

 

  • E-mail stále ostáva prostriedkom obchodnej komunikácie. Až 78 % ľudí si kontroluje svoje e-maily vo svojom mobilnom zariadení, (EMOS2016, SmartSelling a.s.).
  • Sú vyvinuté systémy, ktoré Vám umožnia robiť vlastné automatizované e-mailingové kampane. Takže dokážete si pripraviť niekoľko textov e-mailov a tie automaticky posielať. Inteligentne, len tomu, kto splnil podmienky Vášho programu. Program sleduje, kto na Vaše e-maily ako reagoval, kedy ich otváral a kam klikal.
  • Viete tak permanentne rozposielať, napríklad, poďakovania záujemcom o Váš e-book. Kam?  Na adresy, ktoré ste získali cez formulár z Vašej webovej stránky. Výmenou za e-book zdarma. Môžete posielať newsletter, ale aj pozvánky na webináre. Viete sa pripomínať a tak, e-mailom aj predávať.

 

Texty Vašich emailov Vám viem buď upraviť podľa zásad copywritingu, aby boli účinnejšie, alebo aj od základu napísať podľa Vašich podkladov.

 

Pri osobnom stretnutí Vám rád odpoviem na otázky ku textom e-mailov, na ktorých som robil.